Komen Dari Pemakai Telekung Ameera


KOMEN DARI SEMUA PEMAKAI TELEKUNG AMEERA AMATLAH DIHARAPKAN. UNTUK MEMASUKKAN KOMEN ANDA, ANDA HANYA PERLU MENGHANTAR SMS KOMEN ANDA KE
013 - 2832796 ATAU MENGHANTAR MESSAGE KE FACEBOOK/AMEERA TELEKUNG. SETIAP KOMEN ANDA KAMI AKAN MASUKKAN KE RUANGAN INI. SILA NYATAKAN NAMA DAN TEMPAT ANDA.


  • Thursday
    TESTIMONI DARI
    PEMAKAI TELEKUNG AMEERA

    [LATEST IN 2017]




    Wan Faridah Wan Harun
    Kuala Terengganu

    Salam, telekong dah sampai.Cantik sangat, tq

    Samsinor Bt Ibrahim
    Merlimau Melaka

    Salam Kak. Alhamdulillah.. telekung dh diterima.. selesa dn puas
     hati.  Terima Kasih

    Nor Laila Hayati Zainal
    Manjung, Perak

    Kak Lin.. saya dah dapat telekung dah. Cantikkkkk!!!!
    Terima kasih kak Lin. Insyaallah muat. 

    Siti Noor Asekin

    "Salam kak lin..Alhamdulillah telekung dh sampai tghari smlm..
    cantik+simple+selesa.. K.lin jahit sendiri ya?jahitan sgt kemas & teliti..
    kain lapisan sblh dlm pun selesa n tak panas. 
    Sy sgt puas hati..berbaloi dgn hrgnya. 😀"


    Sha Rina Mmg selesa...mesti cba.

    21 hours ago via mobile · 

    Puan Hanani Harun Rasit
    Taman Nilai Perdana
    N. Sembilan

    Akak baru terima telekung & sgt puas hati
    Tkasih.

    Siti Norbaya Mohd Shariff
    Taman Pulai Impian
    N.Sembilan

    Assalamualaikum kak.. Alhamdulilllah
    petang semalam saya dah terima telekung..
    Cantik dan selesa sgt pakai..

    Noorhalidah Ishak
    Saujana Utama 3
    Sg Buloh Selangor

    Bru tengok telekung, Alhamdulillah
    sama spt yang dihajati terima kaseh

    Nor Fadilah
    Felda Ulu Jempol
    Pahang

    Salam, telekung dah sampai.... terima kasih..
    sgt puas hati .. jazakallah..


    Farrah Falina
    Hulu Terengganu

    As salam kak, telekung dah sampai. Tq so much. 
    Telekung cantik sangat dan kemas.. :)


    Siti Aminah Zanariah bt Md Nasir
    Damansara Heights
    Kuala Lumpur

    Slm kak, telekung  da sampai semalam.. material 
    sangat memuaskan hati.. tq ye kak .. InsyaAllah de rezeki 
    saya order lg.. :-)

    Siti Aisyah Ismail
    Melor, Kelantan

    Salam sis.. Telekung  dh sampai..Cantik sgt..

    Rosnani Sulaiman
    Wilayah Persekutuan Labuan

    Assalam kak, sy dah trima telekung tu, alhamdulillah cantik 
    dan sgt berpuas hati, sy beli yea kak..tq

    Adila bt Mohamad Jaafar
    UPM, Serdang Selangor

    Telekung cantik n sy suka. Lace pun sweet jer :-D

    Rodziah Adros Yahya
    Petronas Twin Towers,
    KLCC, Kuala Lumpur

    Salam kak, i received the telekung...
    i love it!!!insyaAllah i will buy more
    from you :)



    • Salam kak Linda, ina dah dapat DELIVERY akk tadi. Ina pn sangat 
      PUAS HATI dengan jahitan telekung buatan Ameera Telekung
      tu pasal ode kali kedua untuk anak2 sebab mengikut keselesaan 
      pemakai....terima kasih byk2... muah3.... ♥



    Malini

    Ampang

    Tqvm Kak Lynn... Alhamdulillah telekung fits nicely...
    rasa kemas kat bhgn muka. D
    ua2 pun cantik.

    Zehan Afif
    Batu Pahat , Johor

    Salam kak. Telekung dah sampai. Terima kasih ya..

    cantik sgt. 


    Rozian
    Kuala lumpur

    K Lin terima kasih for the telekung, saya suka sangat2 hasil

    kerja akak.. Terima kasih kerna menyiapkan sebelum raya....




    • Kak..mak sy suke telekung tu..tq kak...
      Kak, kalu telekung biasa tp guna kain lycra ni kak ada buat ke?


    Pn Alauyah Khatim
    Taman Pucong Utama

    Saya suke sgt. D bhg Kpala, dagu kemas :). Doa saya
    perniagaan anda trus maju dan berkembang


    Surianie binti Zakaria
    Petaling Jaya


    Assalam kak, telekung da sampai da... time kaseh kak..
    Su berpuas hati.. :).. Su beli barang yer...


    Soraya Nasir
    Kelompok Serindit, Ampang/Ulu klang

    Memang cantik dan sangat selesa. Menepati cita rasa 
    akak. Akak suka dengan jahitannya yang kemas dan 
    teliti. Akak really appreciate the workmanship... syabas 
    Lin. Nanti Insya'Allah akak akan order lagi.

    '
    Prof. Dr Tunza
    Sibu Sarawak

    Salam. I dah terima kain telekung tu. Cantik dan kreatif.

    Aini Hassan
    Noni Junaidah
    Bandar Meru Raya, Ipoh


    Salam kak, telekung dah smpi ptg smlm xsmpt bgto. 
    Mekasih ye n sgt selesa. Beli ye. InsyaAllah ada 
    rezeki saya nak beli lg tau. Tq. Wasalam.

    ZuhanaAmpang


    Kak saya dah dapat telekung. Sangat cantik dan jahitan 
    kemas. InsyaAllah lain kali saya nak tempah lagi.


    Tuty KanapiSg Buloh, Selangor


    Telekung dah sampai n saya sangat suka! Insyaallah 
    akan repeat order :D




    Doha
    Salam... kak telekong dah dapat... cantik sgt2, puas hati
    sgt2, selesa pakai n menepati piawaian... 
    tima kasih kak... :)



    Melaka

    dah terima telekung sutera korea....memang cantik dan
    jahitan kemas....suka sangat...
    terbaik dari Ameera Telekung....
    Tq Ameera Telekung.. telekung amat selesa dipakai.. 
    pelapik bawah dagu lain dr yg lain..:) material best..


    Farhana Yvonne Robert
    Sabah
    Farhana Yvonne Robert 

    Hana dah tempah 3 pasang telekung, memang 

    menepati citarasa dan keperluan hana.Lapisan pada 
    telekung menutup paras dada, x perlu pakai anak 
    tudung dan kain labuh tak was-was ketika solat. 
    Hana memang syorkan telekung ameera kepada para 
    muslimah. Insya-Allah soon telekung no: 4 hehehehe


    NorShakila Mat Ariff
    Kelana Jaya , Petaling Jaya

    Saya dah trima telekung mak saya puji kain dia bagus 
    dan cantik..Saya beli ya.

    Yanty Fansuri


    wasalam....lupa nk bg tahu k.lin...dh dpt byk hari dah....
    alhamdulilah puas pakai k.lin....kain pun cantik..tq k.lin.
    ..cuma kt muka tu mcm fit sikit...hehe..telekung tu saya
    kena basuh dulu ke?

Siti Aishah Ibrahim
Dato Keramat, Kuala Lumpur

Salam akak, Aishah dh terima telekung tuh. Sy suka. Kemas jahitannye.... Terima kasih ye...

Siti Balqis Rusli
Wisma Bernama, Jln Tun Razak
Kuala Lumpur

Kak... sy dh dpt telekung tu...cantik jahitannya kemas ;) tq yer

Nurul Amirah
Team Majalah Solusi

Salam, akak. Sy dapat dah telekung. Sangat cantik dan kemas jahitan. suka. Terima kasih kak Lin. Nanti sy promote pd kawan.

Suryana Sutarzi
assalam, akk terima kasih, sy da received ptg td.. selesa n kemas jahitan akk..:)


Muhaini Mohd Mydin
Lebuh Nyambyar, Penang

Saya berpuas hati dengan pembelian telekung tersebut (telekung sualm Korea) kerana sangat berkualiti dan bersesuaian dengan ketinggian dan bentuk badan saya yang gempal.

Aya Aidi
Taman Bukit Subang
Shah Alam, Selangor

Alhamdulillah kak, saya puas hati sgt2 dgn telekung hasil jahitan akak, cukup labuh tanpa buat kita rasa was2 atau tidak kusyuk bila mengerjakan solat. jahitan dibhgn muka amat cantik & terletak bila dipakai, tak perlu mengenakan anak telekung, mudah utk dibawa kemana2. Dgn hasil jahitan yg cukup kemas saya mencadangkan kepada kwn2 yg terbaca post ini agar mencuba sendiri... InshaAllah puas hati..
Semoga solat kita lebih diberkati & dijauhi dari rasa was2 atau rasa tidak kusyuk. InshaAllah...
Terima kasih kak...

TENGKU NOR AZIRA
Bandar Enstek, Labu
N.SEMBILAN

Telekung sangat selesa.Cotton Jepun tidak jarang, tambahan pula telekung 2 lapis jadi insyaAllah aurat semasa solat terpelihara. Bahagian muka selesa walaupun bagi yang agak berisi kerana ada getah di bahagian dahi. Kak Lyn peramah. Senang berurusan dengan kak Lyn. Alhamdulillah.
Seberang Jaya, Penang
Salam Lynn.kalau nak edit testimonial ni pun boleh.

Layanan dari Lynn, mmg membuatkan saya tertarik utk mencuba menempah darinya, apa lagi ketika itu saya sedang sibuk untuk membeli telekung dan mini telekung bagi ibadat haji di Tanah Suci Mekah. Telekung buatan Lynn mmg selesa dipakai, kain dari kualiti kain yang baik, kualiti jahitan yang kemas dan corak yang menarik. Setakat ini saya sudah menempah sebanyak 4 pasang semuanya, bukan utk saya saja tapi saudara mara yang lain yang ingin mencuba setelah melihat mutu telekung hasil tangan dari Lynn.

Zuraini Idris
Taman Bachang Baru,
Melaka

Salam K.Lyn dah terima telekung tu.. suka, cantik.. paling suka renda dia cantik..sesuai sangat size cuma nape kain dia tampal kain lain sikit belah atas tu.. jahitan bawah kain tu sikit je tak besar lipatannya.. tapi overall suka sangat.. TQ.. well done k.Lin :-)

Norhaslinah Md Noran January 10 at 6:46pm Report
k...sy bg respond kat sini yer..

jahitan telekung kemas..kainnya berkualiti dan harga mmg berpatutan..agak labuh dan sesuai sgt dengan ketinggian saya..jahitan di bhgn muka cantik dan tak perlu pakai anak tudung lagi..Alhamdulillah senang sgt berurusan dengan Ameera Telekung..Terima Kasih


Ema Daros January 11 at 9:33am Report
Salam kak Lynn.
Saya ada beli 2 pasang telekung + 2 mini telekung. Yang 2 pasang telekung tu nice, muka fit nicely, not too labuh, saya suka. Cuma lapik dalam tu saya suka kalo panjang skit lagi.

yang mini telekung tu, agak singkat (untuk kategori telekung, kalau kategori tudung ok dah) dah bahagian belakang nampak terjungkit sikit bila di pakai.

TQ


Mazua Zulkifli


CELCOM, KUALA LUMPUR

Harga telekung berpatutan dibanding dengan harga telekung di pasaran kini. Kain yang berkualiti tinggi serta corak yang menarik. Dijahit dengan kemas dan cantik. Amat selesa dipakai.

Azura
Bukit Damansara

Saya membeli telekung Ameera kerana kainnya lembut, jahitannya kemas dan coraknya yang simple tapi menawan.



SAIDATUL AFZAN ABDUL AZIZ
RAUB PAHANG

Salam Kak, saya ada beli ngan akak telekung untuk mak saya yg xtra large dan yg kosong ... Alhamdullilah so far mak saya suka pakai sebab besar dan tak singkat lagipun kain nya tak jarang.. itu yang penting. Lagipun bila cuci selalu, kain dia tak kecut dan senang gosok..
Insyaallah kalau ada rezeki lagi saya akan beli ngan akak lagi.. Thank you so much....

p.s: nak letak gambar saya ke... segan laa kak..hehhee


Popular posts from this blog

Telekung Cotton Hitam

Telekung Lycra Kain Batik